Աշխարհի ամենաթանկարժեք ապրանքանիշները՝ ըստ Forbes-ի


Երկրագնդի ամենաթանկարժեք ապրանքանիշը, ըստ Forbes ամերիկյան ամսագրի, Apple ընկերությունն է, որի առևտրային ապրանքանիշի գինը կազմում է 104.3 միլիարդ դոլար:
Վարկանիշային աղյուսակի երկրորդ հորիզոնականում է Microsoft-ը: Ապրանքանիշի արժեքը գնահատվել է 56.7 միլիարդ դոլար:
Երրորդ հորիզոնականը զբաղեցրել է Coca-Cola ընկերությունը (54.9 միլիարդ դոլար), որին հաջորդում են IBM-ը (50.7 միլիարդ դոլար) և Google-ը (47.3 միլիարդ դոլար):
Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s